maak, promoot en organiseer!
De leerlingen kunnen op het VMBO Trivium College een keuze maken uit 3 verschillende beroepswerelden. Hierbinnen is Media, vormgeving en ICT een geheel nieuwe beroepswereld. Muntz is gevraagd een strategie & concept te bedenken om de drie beroepswerelden op een onderscheidende manier op de kaart te zetten in Amersfoort!
met hulp van het trivium college
strategy and branding
In de nieuwe missie en visie van het VMBO Trivium College is alles erop gericht dat leerlingen met plezier naar school komen en zij de beste keuzes kunnen maken voor nu én de toekomst. Het Trivium College doet dit door actief in contact te blijven met de leerlingen. Samen met de leerling gaan ze op zoek naar interesses en talenten waardoor de leerling steeds beter weet waarom en waarvoor ze leren.
Vanuit dat inzicht is er gekozen voor een vrolijk en energiek beeld per beroepswereld waarmee met 'I can' wordt ingespeeld op de uiteindelijke keuzekracht van de leerling zelf. Na de opleiding kan de leerling namelijk bijvoorbeeld uitstekend designen, plannen of organiseren!
campaign and design
Na de keuze voor de propositie zijn diverse communicatiemiddelen gemaakt om de beroepswerelden te communiceren. Van banners en wervingsfolders, tot instore banieren en leuke gadgets die tijdens de open dag weggegeven zijn.
digital and data
Naast de nieuwe propositie is er een nieuwe website gelanceerd waarop het vernieuwde VMBO Trivium college goed naar voren komt. De indeling van de website is zo bedacht dat de informatie en leerlingen per leerjaar beschikbaar zijn. Hiermee hoeven zowel ouders als leerlingen niet lang te zoeken voordat ze op de gewenste pagina's zijn. De belangrijke schoolinformatie en downloads zijn tevens gebundeld en overzichtelijk weergegeven.