mijn remeha: digitaal zakendoen met remeha doe je hier

Remeha is één van de meest vooraanstaande merken op het gebied van onder andere CV-ketels en zonlichtsystemen voor de particuliere en zakelijke markt. In tachtig jaar is Remeha uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met ruim 500 werknemers. Vanuit Apeldoorn vindt de productie plaats voor de nationale en internationale markt. Sinds 2013 werken wij samen met Remeha aan diverse communicatievraagstukken. In 2016 kwam daar Mijn Remeha bij: een succesvol digitaal portaal voor installateurs.

één portaal, vele functies

Mijn Remeha is het portaal voor installateurs die Remeha producten kopen en installeren. Sinds Q4 2020 is de nieuwste versie live (die je in deze case ziet), maar de eerste versie van het portaal kent zijn oorsprong al in 2016. De afgelopen jaren is het portaal uitgebreid met diverse nieuwe features die de gebruikerservaring verrijken. Het design van de 2020 update is gedaan door een combinatie van Avanade & Remeha en aangevuld door ons. Wij zijn verantwoordelijk voor de volledige technische realisatie. Uiteraard staat veiligheid voorop, met onder andere een tweestapsverificatie en reguliere pentests.

productregistraties 

Elke installateur heeft zijn eigen klantprofiel met kenmerken, wat Remeha in staat stelt eenvoudig te kunnen segmenteren. Zo kan een bepaalde boodschap aan een specifieke
groep installateurs getoond worden.

Een belangrijk onderdeel van het portal is het registreren van de Remeha producten die door de installateurs zijn geïnstalleerd. Dit kunnen ze via een registratieformulier (incl. bulk upload functie) doen of via de handige scan app. De registraties geven Remeha belangrijke data, die gebruikt kan worden voor analyse. Uiteraard is er ook uitgebreide productinformatie beschikbaar voor de installateurs als naslagwerk.

sparen voor mooie cadeaus 

Elke registratie van een product levert de installateur punten op. Met deze punten kan hij of zij sparen voor mooie cadeaus in de cadeaushop. De handige selectiefilters zorgen ervoor dat de installateur snel kan zien welke producten binnen zijn spaartegoed vallen. De cadeaus variëren van handige zaken voor het werk.... of voor de partner thuis! De cadeaushop is in samenwerking met de technologie van TouchIncentive.

Een demo van de cadeaushop?
Boek een technische demo via deze link.

hulp voor installateurs 

Mijn Remeha is rijkelijk uitgerust met allerlei modules en services die het leven van de installateur een stuk eenvoudiger maakt. Zo is er een uitgebreide beeldbank met gratis promotiematerialen, zijn er informatieve e-learnings te volgen en kun je eenvoudig retouren (met technologie van 12return) en storingen melden.

gemak dient de installateur 

Hoewel de installateur de productregistraties ook eenvoudig via het portal kan doen, is onze scan app nóg handiger. Met deze scan app kan de installateur tijdens de installatie de code scannen, waarmee het product automatisch wordt ingeladen in zijn profiel. Met de handige geolocatie functionaliteit weet de app snel op welk adres de installatie is gedaan.

Benieuwd naar de mogelijkheden van een portal voor jouw merk? Boek een technische demo.