ga met pullman voor de perfecte balans

Pullman bedden zorgen voor een perfecte nachtrust en een uitgerust gevoel. Handig in je dagelijks leven, maar helemaal als je bijvoorbeeld op grote hoogtes een topprestatie moet leveren. En dat is nou precies wat BN'ers moesten doen in The Big Balance op SBS6! Samen met Pullman, Talpa Network, Talpa Entertainment Productions, More Media Group en Brandlead hebben we een mooie campagne ontwikkeld.

Crossmediale campagne voor Pullman bedden

strategy and branding

Pullman kreeg een prominente rol in The Big Balance op SBS6, waarbij het product op passende wijze in de content is verweven en ondersteunt met spots en audioboards. Daarnaast liep er ook een extra campagne vanuit Pullman, die meer uitging van de eigen merksignatuur. We hebben daarvoor een bijpassend campagnethema ontwikkeld en nagedacht over een passende prijs (de Fitbit).

In de mediamix hebben we samen bepaald dat we naast landelijke radio en TV (SBS6), ook Brandlead zouden inzetten om social commercials te personaliseren met de dealernamen.

campaign and design

We hebben vervolgens alle campagnemiddelen ontwikkeld waaronder print en social advertenties, radiocommercials, tv-billboard en Brandlead campagne animaties.

Het billboard is samen met Talpa Network & Talpa Entertainment Productions geproduceerd. De promotionele fotografie van het tv-programma is gemaakt door fotograaf William Rutten

Kracht van Brandlead
De door Muntz ontwikkelde technologie van Brandlead stelt merken als Pullman in staat om een uiting eenvoudig te personaliseren. Zo heeft een grote groep van verkooppunten van Pullman (dealers) ook geprofiteerd van de campagne. Hierbij werden de dealernamen automatisch gepersonaliseerd en werden de uitingen uitgeleverd in het verzorgingsgebied van de dealer.

Benieuwd naar wat Brandlead voor jouw merk kan betekenen? Check voor de mogelijkheden: www.brandlead.nl


"Met Pullman voor het eerst op tv! Zo ontzettend gaaf! En hoe fijn is het dan om met een partij samen te werken die hier kennis van heeft en ons helpt en ondersteunt waar nodig.┬áZe bewegen mee met onze wensen (die nog wel eens veranderden.. ­čśë) en zijn daarnaast erg professioneel.┬áDit resulteerde uiteindelijk in een gave campagne, die van begin tot eind helemaal klopte.┬áKortom, een erg fijne samenwerking met een fantastisch resultaat!"

Annemiek Postma - Marketing Manager Hilding Anders

Herman-bewerkt

Blijft leuk; op TV zichtbaar zijn! Samen met Pullman, Talpa Network, Talpa Entertainment Productions en More Media Group hebben we een mooie campagne gerealiseerd.