het pluimers isolatie effect

Sinds de oprichting in 1973 zet Pluimers Isolatie zich in om miljoenen woningen en andere objecten te verduurzamen door middel van isolatie. Inmiddels is Pluimers Isolatie het grootste bedrijf van Europa in zijn soort. Wij werken al 10 jaar samen met Pluimers Isolatie en werden gevraagd voor een vernieuwde positionering en corporate film!

Positionering van Europa's grootste isolatie-expert.

strategy and branding

Aan de hand van een digitale merksessie hebben we Pluimers Isolatie gepositioneerd met kernwaarden, archetype, merkverhaal en nieuw thema. Dit thema draait om het unieke Pluimers Isolatie Effect. Geen focus op techniek of het isoleren zelf, maar juist op de menselijke kant van Pluimers Isolatie en vooral hoe blij zij klanten (zowel consument als zakelijk) maken met isolatie. Dat wil jij toch ook?

campaign and design

Dit Pluimers Isolatie Effect is eerst schetsmatig gevisualiseerd en uiteindelijk gefotografeerd. Het effect wordt telkens gekoppeld aan een concrete USP van Pluimers Isolatie of van isolatie als product. De stevige typografie in het gele blok geeft het geheel extra attentiewaarde. Daarnaast hebben we nieuwe icon-animations gemaakt voor op de Pluimers Isolatie website.

Naast de positionering hebben we ook, in samenwerking met Qroost, een nieuwe corporate film gemaakt.
Met historie, de trotse mensen, moderne technieken én fraaie projecten. Een echt visitekaartje voor het bedrijf!

Herman-bewerkt

Met de nieuwe positionering van Pluimers Isolatie laten we zien dat 'de grootste zijn' uitstekend kan in combinatie met eigenschappen als warmte en toegankelijkheid.