we know how

Fujitsu is een befaamd Japans merk, dat actief is in verschillende branches. Op de Nederlandse markt is Groupe Atlantic Nederland verantwoordelijk voor onder meer de airco oplossingen van dit merk. Om het merk in dit segment extra attentiewaarde te geven, mochten wij een opvallende merkpositionering creëren!

Opvallend concept voor Fujitsu

strategy and branding

Aan de hand van onze Brand Kickstart merkpositionering sessie hebben we een inspirerend merkverhaal ontwikkeld met het bijbehorende hoofdthema: 'We know How'. Dit thema is altijd gekoppeld aan een 1-2tje; Fujitsu weet hoe ze het beste van twee werelden (verwarmen én verkoelen) kunnen combineren tot een perfecte totaaloplossing!

Het uitgangspunt van dit 1-2tje heeft ons geïnspireerd tot de creatie van de 'Fujitsu duodieren'. Zij laten op opvallende wijze zien wat er gebeurt als je verwarmen én verkoelen loslaat op het dierenrijk.

campaign and design

De stijl is herkenbaar en slaat aan! De positionering staat centraal in alle uitingen die we voor het merk creëren, waaronder print advertising en digital advertising (banner- en social campagnes). De positionering zorgt voor meer stopping power in onder meer de vakbladen.