campagne voor een rebel brand
Ons nieuwe merkconcept is gebaseerd op het thema …of je gaat voor Coba, waarbij Coba zich als sympathieke rebel afzet tegen de concurrent.
Die concurrenten noemen we niet expliciet, maar in plaats daarvan benoemen we elementen (een hoge prijs, een complex assortiment) waar je als professionele tegelzetter écht geen zin in hebt. We zetten de oplossing van Coba vervolgens groots neer! Met energiek oranje, een stevige typografie en de USP (belofte) van Coba.
De campagne moet bij de doelgroep de sympathie voor en het vertrouwen in het merk Coba vergroten. De campagne krijgt vorm met animaties, print advertising en social media.
Klant
Categorie
campaign and design, strategy and branding
Tags
advertentie, animatie, b-to-b campagne, branding, fotografie, print media, video
Met de campagne willen we de tegelzetter een spiegel voor houden. Geen gezeur, gedoe of teveel geld betalen? Dan ga je voor Coba. Makkelijk zat! Rogier Gilkes - Account Director