new partnership! leadlogic & muntz

8 juli 2021

Met trots maken wij bekend dat we een partnership hebben met online marketing specialist Leadlogic. Het snelgroeiende bureau werkt voor MKB- en A- merken als Saled, BNN Vara, Accordis en Voetbal International en heeft structurele online groei voor haar opdrachtgevers als main goal. Ze gaan daarbij voor intensieve samenwerkingen voor de lange termijn, precies het DNA dat Muntz ook heeft.

 

Naast een gemeenschappelijke, inhoudelijke kijk op het vak is de click natuurlijk ook heel belangrijk. Daarin vinden Muntz en Leadlogic elkaar vanwege de no-nonsene mentaliteit, korte lijnen en de kansen die we aan jong talent willen bieden.

 

Laat de kracht van branding, online technologie én online marketing voor jouw merk werken.

 

Gave mogelijkheden 

Voor beide bureaus ontstaan er gave mogelijkheden om opdrachtgevers online te versterken. Muntz kan met de expertise van Leadlogic meer bieden op het gebied van bijvoorbeeld zoekmachineoptimalisatie, online leadgeneratie en geautomatiseerde e-mailcampagnes. Leadlogic kan weer gebruik maken van de creatieve en technologische kracht van Muntz. Campagnes kunnen meer uitstraling krijgen, bijvoorbeeld door het gebruik van film, fotografie of animatie en door de kansen op het gebied van goed converterende e-commerce oplossingen en websites/landingspagina’s. Met de nieuwe samenwerking gaan creativiteit, technologie, data en conversie hand in hand!

 

Letterlijk onder één dak

Leadlogic heeft eigen ruimtes gekregen in ons creatieve hoofdkwartier in Amersfoort.  Zo zorgen we voor korte lijnen, leren we van elkaar en kunnen we snel schakelen met opdrachten waarbij meerdere disciplines samenkomen.

Ben je benieuwd wat Muntz en LeadLogic voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact op voor een inspirerend gesprek!

 

Herman Korstanje, brand strategist