financieel - administratief medewerker.
connected.
Bij Muntz ontwikkelen we onder meer gave positioneringen, campagnes en websites & webshops. Daar gaan heel veel uren in zitten en we zijn dan ook altijd heel blij als we die uren betaald krijgen:-).
En dat is nou precies waar we jou voor nodig hebben! Ben jij die financieel-administratief medewerker op wie we kunnen rekenen? Lees dan snel verder! We vertellen je graag meer.
Financieel - administratief medewerker.
connected.
Bij Muntz ontwikkelen we onder meer gave positioneringen, campagnes en websites & webshops. Daar gaan heel veel uren in zitten en we zijn dan ook altijd heel blij als we die uren betaald krijgen:-).
En dat is nou precies waar we jou voor nodig hebben! Ben jij die financieel-administratief medewerker op wie we kunnen rekenen? Lees dan snel verder! We vertellen je graag meer.

Financieel - administratief medewerker (32-40 uur)

Opgeteld de leukste baan voor jou!

Als financieel-administratief medewerker vorm je samen met de financieel directeur het financiële hart van Muntz. Je zorgt als spil in onze administratieve organisatie dat alle uren goed worden geboekt door je collega’s, de inkoopfacturen met alle noodzakelijke vermeldingen via E-Verbinding op de juiste plaats in ons systeem komen, tijdig worden geaccordeerd en betaald én natuurlijk dat verkoopfacturen volledig en snel de deur uitgaan. Daarnaast zorg je ook voor:

– sturen op het onderhanden werk
– debiteurenbeheer
– administratie van bijvoorbeeld de ziekmeldingen
– betalingen van campagnes aan bijvoorbeeld Google of Facebook

Kortom; een uitdagende mix van administratieve en financiële werkzaamheden. Heb je daarbij ideeën hoe iets slimmer of leuker kan? Een meedenkende houding wordt zeker gewaardeerd! En heb je meer in je mars, dan kun je mogelijk wat taken overnemen van onze financieel directeur.

Dit ben jij als financieel-administratief medewerker bij Muntz
  • Je bent bovenal een positieve teamplayer met oog voor detail. Je bent integer en accuraat.
  • Je hebt een afgeronde mbo-studie financiële administratie en minimaal drie jaar werkervaring.
  • Je hebt goede communicatievaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Je vindt het leuk om de telefoon te pakken.
  • Ervaring met boekhoudprogramma’s (wij werken met Symsys, maar gaan over naar Simplicate) en programma’s als Excel en Google Docs
Wat biedt Muntz jou:
  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid voor 32 uur tot 40 uur per week.
  • Goed salaris en fijne pensioenregeling plus een reiskostenvergoeding
  • Centrale locatie in Nederland (Amersfoort) op een prachtig kantoor; liever af en toe thuiswerken? Ook dat kan!
  • Twee keer een topfeest en volop verrassingen gedurende het jaar, georganiseerd door ons eigen Slingerteam
  • Leer over je vak tijdens Muntz Moments, ons interne event
  • Een stoere Muntz hoodie
Opgeteld de leukste baan voor jou?

Stuur dan een e-mail of brief via onderstaand formulier of bel ons op 033-450 20 20 en vraag naar Rogier Gilkes of Herman Korstanje. De rest volgt dan vanzelf, inclusief wat we jou te bieden hebben naast het kunnen werken bij en voor een gaaf reclame & digitaal bureau!

Join the Muntz-team!